سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

وزیر آموزش و پرورش رژیم گذشته منوچهر گنجى به دستور مسئولان رژیم بخشنامه زیر را براى اجراء به سراسر کشور صادر کرد
(23/8/2535 (1355 شمسى ) شماره 243/36 از دفتر خدمات محرمانه )
اداره کل آموزش و پرورش
طبق گزارشات رسیده ، مشاهده مى شود هنوز در جلسات امتحانات مدارس و در کلاسهاى درس دوشیزگان با چادر حضور پیدا مى کنند و با توجه به تحولات بنیادى که در عصر رستاخیز در کلیه شئون کشور بخصوص در زمینه آزادى زنان بعمل آمده اند لذا استفاده از چادر صرف نظر از اینکه با روح انقلاب سفید ایران سازگارى ندارد، از نشانه هاى عقب ماندگى زنان از کاروان ترقى و تمدن نیز به شمار مى رود.
دستور فرمائید مراقبتهاى لازم به عمل آید که در کلاسهاى درس و جلسات امتحانى دانش آموزان و بانوان بدون چادر و با لباس مناسب شرکت نمایند.
مدیر کل و رؤ ساى ادارات آموزشى و پرورشى مسئول اجراء این دستور مى باشند وصول بخشنامه و نتیجه اقدامات محوله را به دفتر حفاظت اعلام دارید.
وزیر آموزش و پرورش منوچهر گنجى

توصیه چارلى چاپلین به دخترش 
چارلى که در آوریل 1889 در لندن به دنیا آمد، یکى از کمدین هاى مشهور جهان است .
در نامه اى به دخترش مى گوید:
برهنگى بیمارى عصر ماست و من پیرم شاید حرفهاى خنده آور مى زنم ، امابه گمان من تن عریان تو باید مال کسى باشد که روح عریانش را دوست دارى

گفته ها
 کندى رئیس جمهور اسبق آمریکا مى گوید: از هر هفت جوانى که به سر بازى اعزام مى شوند 6 نفرشان نالایق و سست عنصر از آب در مى آیند و این بدان سبب است که افراط در شهوترانى استعدادهاى بدنى و روانى آنان را کاسته است .
خروشچف رئیس اسبق اتحاد جماهیر شوروى در اینباره مى گوید:
آینده شوروى در خطر است و جوانان هرگز آتیه امید بخشى ندارند، زیرا بى بندوبار و اسیر شهوات گشته اند.
ویل دورانت مورخ معروف مى گوید: ما میراث اجتماعى خود را با این فساد انبوه به هدر خواهیم داد.

در آخر اضافه میکنم یکی از کسانی که در استعمار مراکش نقش داشت در خاطرات خود نوشت: ما که از اشغال مغرب(مراکش) خسته شده بودیم هر وقت زن بی حجابی را می دیدیم افق های تازه ای از امید را می دیدیم.

از همه خواهش می کنم از امکاناتی که برای تحقیق در دسترس همه قرار گرفته نهایت استفاده را بکنید. ببینید که تمام کانالهای رایگان ماهواره ای که شبانه روز به پخش برنامه های مربوط به روابط جنسی مشغولند و بیشتر به زبان عربی اطلاع رسانی می کنند و از نامهای عربی هم استفاده می کنند توسط اسرائیل پخش می شود که هزینه های سنگینی بابت پخش هر یک از این کانالها پرداخت می کند. اینم از اسرائیل....

مواظب باشیم فریب نخوریم چنانچه خدای مهربان در سوره الانعام آیه 113 می فرماید:

وَلِتَصْغَى إِلَیْهِ أَفْئِدَةُ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ وَلِیَرْضَوْهُ وَلِیَقْتَرِفُواْ مَا هُم مُّقْتَرِفُونَ

نتیجه [وسوسه‏هاى شیطان و تبلیغات شیطان‏صفتان‏] این خواهد شد که دلهاى منکران قیامت‏، به آنها متمایل گردد؛ و به آن راضى شوند؛ و هر گناهى که بخواهند، انجام دهند!


 نوشته شده توسط احسان.ع در چهارشنبه 86/2/26 و ساعت 1:8 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

علم و اسلام
احسان.ع
به معراج برآیید چو از آل رسولید رخ ماه ببوسید چو بر بام بلندید

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 9
مجموع بازدیدها: 124977
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه